Duidelijk inzicht in de organisatie van jouw klant.
Wat is een (historisch) uittreksel?
Een uittreksel is een overzicht van alle geregistreerde gegevens van een bedrijf en bevat onder andere informatie over de rechtspersoon, onderneming en vestigingen. Je vindt hierin bijvoorbeeld de naam, adres, oprichtingsdatum en in veel gevallen functionarissen in terug. Om dit soort uittreksels op te kunnen vragen maken wij gebruik van het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.
Wat is dan een historisch uittreksel? In principe is een uittreksel “historisch” wanneer het is opgevraagd. Het kan namelijk zo zijn dat er in de tussentijd al gegevens zijn gewijzigd.
Het voordeel van een uittreksel opvragen via ons platform?
Dat heeft er vooral mee te maken dat je het uittreksel direct kunt verzamelen in jouw klantdossier. Zo kun je naast het uittreksel ook direct alle andere belangrijke informatie, zoals een UBO-uittreksel, de groepsstructuur en PEP- of sanctiechecks in dit dossier toevoegen, zodat je alles op één centrale plek hebt verzameld.