Dankzij de visie van zkr. m.b.t. de digitale koppeling én met ons eigen CRM-pakket Eyemove, zorgde ervoor dat ik werd getriggerd. Na een uitgebreid gesprek, zijn we een samenwerking aangegaan. Nu kunnen wij een goede Wwft-check uitvoeren én in één handeling worden alle gegevens volledig in ons systeem geplaatst.
Duidelijk inzicht in de organisatie van uw klant.
Wat is een (historisch) uittreksel?
Een uittreksel is een overzicht van alle geregistreerde gegevens van een bedrijf en bevat onder andere informatie over de rechtspersoon, de onderneming en de vestigingen. U vindt hierin bijvoorbeeld de naam, het adres, de oprichtingsdatum en in veel gevallen ook de functionarissen. Voor het opvragen van dergelijke uittreksels maken wij gebruik van het Handelsregister van de Kamer van Koophandel.
Wat is een historisch uittreksel?
Een uittreksel wordt als “historisch” beschouwd wanneer het op een bepaald moment is opgevraagd. Dit komt doordat er sindsdien wijzigingen kunnen zijn opgetreden in de geregistreerde gegevens.
Wat is het voordeel van een uittreksel opvragen via ons platform?
Het grootste voordeel is dat u het uittreksel direct kunt toevoegen aan uw klantdossier. Op deze manier kunt u naast het uittreksel ook andere belangrijke informatie, zoals een UBO-uittreksel, de groepsstructuur en PEP- of sanctiechecks, in hetzelfde dossier opnemen. Zo heeft u alle relevante informatie overzichtelijk op één centrale plek verzameld.
Wat zeggen onze klanten over zkr.?